16 maja 2013

Sposób na zbyt ciemny podkład czy korektor ? To proste.

Zapewne nie jedna z Was ma w swojej kosmetyczce zbyt ciemny podkład czy korektor, który zakupiła w złym odcieniu lub pozostał Wam z poprzedniego lata. Szkoda by było by taki produkt się zmarnował, więc powiem Wam co ja z nim robię. 


Są dwa sposoby. Pierwszy, kupić jaśniejszy podkład i mieszać z ciemnym, co również mi się zdarzyło lecz nie zawsze efekt był zadowalający. Drugi sposób który ja praktykuje częściej, to używanie zbyt ciemnych podkładów i korektorów do konturowania twarzy zamiast używania bronzera. Jest to łatwy sposób na naturalny kontur, myślę że nie można sobie nim zrobić krzywdy. Na przykładzie pokazuję Wam mój zbyt ciemny korektor z maybelline mineral power, jest to odcień LATTE.



Nakładam go tak jak bronzer, czyli robię tzw. "dziubek" i rysuję kreskę, później biorę pędzelek hakuro h50s i rozcieram wzdłuż policzka, na koniec lekko przypudruję. 




Bardzo lubię ten sposób na kontur twarzy. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam tradycyjnego bronzera. A Wy co robicie ze zbyt ciemnymi podkładami i korektorami?

29 komentarzy:

  1. Dla mnie ta rada bardzo się przyda mam mnóstwo podkładów ciemnych i nie wiedziałam co z nimi zrobic. Na pewno spróbuje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry sposób w sumie, mam jeden ciemny korektor, wypróbuję ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że pomysł z konturowaniem twarzy ciemniejszym podkładem bardzo przypadł mi do gustu.
    Zapewne nie raz spróbuję :)

    pozdrawiam

    laboratoriumdextera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :-) Pięknie wyglądasz, podoba mi się Twój świetlisty makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozwiązanie :) napewno wypróbuje na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele osób tak robi, ale muszę przyznać, że to praktyczne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak robię, podkładami najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś mieszałam z jaśniejszymi, później czekałam aż zbrązowieję a teraz robię taki myk: kupuję jasny puder :) więc on przykrywa zbyt ciemny odcień podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę nie uzywać na razie podkładu, może kiedyś;)
    ale bardzo ciekawy sposób;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wychodzi bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mieszam z jasnymi i jeszcze nie zdazylo mi sie uzyskac niezadowalajacy odcien :P

    OdpowiedzUsuń
  12. tez czasem tak robie, ale u Ciebie wyglada nieziemsko !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wpadłam na to :) Ja zazwyczaj mieszam z jaśniejszymi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, dzięki ;) w swojej kolekcji chyba mam z 3 za ciemne fluidy, już nie będą leżeć i się marnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja podkłady też zawsze mieszałam z jaśniejszymi odcieniami, a jesli miałam za ciemny puder, to wtedy używałam go jako bronzera.
    `zapraszam do mnie na świeżego posta o dostawie z drogerii internetowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł, sama bym an to nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł :D :)

    ______

    Zapraszam do mnie : www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja najczęściej zbyt ciemny podkład mieszam z tym jaśniejszym i wychodzi świetny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny post !!!!!!! dobry pomysł Ci powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet o tym nie pomyślałam, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania! :)
    Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jasną karnację i klasyczne bronzery są dla mnie za ciemne więc taka opcja jest dla mnie idealna :D SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł, na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. masz śliczny makijaż na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja najczesciej mieszam z jasnym i jest si. ale ten sposob tez jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobre wykorzystanie za ciemnego pokładu . Trochę się obawiam czy mi by to wyszło ładnie .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.