22 lutego 2013

Pomadka Hean 322 papaya

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Hean ich nowość, czyli pomadkę do ust Vitamin Cocktail w kolorze 322 Papaya. Bardzo, ale to bardzo zaciekawiona tym produktem ( nie miałam dotąd żadnego kosmetyku tej firmy ) od razu zaczęłam testy. Nie ukrywam że mam lekką obsesje na pkt pomadek ale chyba już się z tego nie wyleczę. Uwielbiam wszystkie kolory pomadek w odcieniach nude do mocnego różu dlatego sama nazwa pomadki Papaya bardzo mnie intrygowała. 


Kilka słów od producenta :
Witaminowy koktail ukryty w pomadce. Bogata odżywcza formuła z witaminami A, E, C i F
oraz masłem Shea pielęgnuje i odzywia naskórek ust. Pomadka o przedłuzowej trwałości świetnie utrzymuje kolor na ustach, nadaje im delikatny połysk. Idealnie kremowa w aplikacji. Zawiera filtry 
ochronne UVA I UVB.



Osobiście muszę przyznać że pomadka zrobiła na mnie spore wrażenie.
Pomadka swym wyglądem i konsystencja bardzo przypomina mi pomadki z Kobo które również uwielbiam. Macie do wyboru aż 30 różnych odcieni , każda pomadka ma 4,5 g. Cena również fenomenalna bo 11,99zł .
Odnośnie samej pomadki , pomadka jest bardzo kremowa , utrzymuje się na ustach ok 4 h , nie wysusza i nie podkreśla skórek. Odcień 322 to mieszanka różu który wpada troszkę w pomarańcz - nie mam podobnego odcienia takze jestem bardzo zadowolona. Ponadto zawiera filtry i witaminy za co spory plus. 
Żaluję tylko ze w pobliżu nie ma u mnie hean , jedynie pozostaje mi sklep internetowy.




a Wam podoba się ten odcień? ( znowu przyciemniłam włosy )

49 komentarzy:

  1. właśnie miałam pisać, że chyba przyciemniłaś włoski :-)

    Twoje usta są tak kosmiczne, że nawet jakbyś prowadziła bloga tylko o nich to bym Cię obserwowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, pięknie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takich ustach,każdy kolor wygląda rewelacyjnie!:)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam pomadki :D
    A kolorek jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor bardzo fajnie się prezentuje mam podobny odcień z rimmela i też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny odcień, nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutki kolorek... delikatny :)) Jak dla mnie troche za pomaranczowy jak na moje usta...ale to tylko dlatego ze wole albo nudziaki...albo cos mocnego hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na ustach:) pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie efekt jaki pomadka daje na ustach,jest naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest całkiem ładny, ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować kosmetyków z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piekne usta, w ogóle bardzo ładna jestes. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie naturalnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna pomadka, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się Twoje usta! są takie duże, pełne-piękne (że też moje takie nie są)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor! trochę mi przypomina Rimmel Kate nr 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny ten kolorek i nadaje piękny odcień i barwę ustom, a to chyba najważniejsze :) to super, że hean ma takie świetne produkty poza lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się podoba ten odcień ;) w ogóle to ładna jesteś, ale to chyba już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie się prezentuje na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie do ciebie pasuje ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz cudowne usta *.* a pomadka ma niesamowity kolor *.* Chcę ją mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki ty masz ładny kształt ust :D
    a kolor pomadeczki jest piękniutki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne usta i kolor pomadki też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny naturalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jest ładne, a Ty masz takie śliczne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor tej pomadki wygląda bardzo naturalnie,tak świeżo-super!Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie działa. U mnie całkiem dobrze się sprawdziła, ale możesz używać jako bazę pod lakier. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie się prezentuje ten kolor! :) Ślicznie Ci w ciemniejszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz śliczne usta, podoba mi się odcień tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny odcien!
    chetnie bym kupila!
    x

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne wargi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny ten kolor, gdybym tylko wiedziała, gdzie dorwac ten kosmetyk, bylby juz moj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep internetowy i różne miejskie sklepy ;)

      Usuń
  34. pierwszy raz weszłam na Twojego bloga:)
    jesteś śliczna i fajny kolor włosków ;)

    zapraszam do siebie pricilla94.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorek jest bajeczny choć na tak pięknych ustach chyba wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.