20 grudnia 2012

Podkład MAX FACTOR Facefinity 3w1

Dziś moje drogie mam dla Was recenzję podkładu Max Factor facefinity 3 w 1, czyli baza, korektor i podkład. Od jakiegoś czasu używałam przeważnie na co dzień  L'oreal true match , jednakże po -40% w rossmannie skusiłam się na ten podkład. I tak stałam się posiadaczką tegoż produktu. 


 Wielki plus dla max factora za ochronną folijkę wokół podkładu, mamy przynajmniej pewność że nikt nie próbował naszego podkładu. Brakuje mi w Polskich drogeriach właśnie takich zabezpieczeń, nie raz nie ma testera i ludzie biorą produkty które stoją na sprzedaż i tak sprawdzają odcienie. Raz wróciłam do domu z podkładem w żelu,  a wewnątrz odbicie palca- wyobraźcie sobie moją reakcje.


Wybrałam podkład w najjaśniejszej tonacji choć wiedziałam że będzie dla mnie trochę za jasny, lecz zrobiłam to celowo. Wiem że to co teraz napisze może wydać się śmieszne ale  mam bardzo dużo podkładów w ciemniejszych odcieniach i postanowiłam że kupie jaśniejszy i będę najwyżej mieszać sobie z ciemniejszymi . I tak właśnie czasem robię . Dla podwójnego i na prawdę rewelacyjnego krycia , łączę ten podkład z dermacolem, spisują się razem cudownie.

Podkład możecie otrzymać w kolorach:

-Nr 80 bronze
-Nr 75 Golden
-Nr 60 Sand
-Nr 55 Beige
-Nr 47 Nude










Podkład nakłada się bez żadnych trudności zarówno pędzlem jak i palcami. Bardzo dobrze trzyma się skóry, nie ściera się i wyrównuje koloryt skóry. Po zastosowaniu podkładu, skóra wygląda zdrowo i naturalnie bez efektu maski. Podkład pozostawia matowe wykończenie na skórze. Jeśli Wasza skóra nie posiada żadnego trądziku czy innych niechcianych gości ten podkład będzie dla Was idealny, jednakże w moim przypadku gdy czasem potrzebuje  mocniejszego krycia tak jak wspomniałam wcześniej , mieszam ten podkład z dermacolem i powstaje mi na prawdę bardzo dobry podkład o tych samych właściwościach co powyżej z mocniejszym kryciem. Nie zapominajmy również  że producent dodał  SPF 20. Taki podkład po przypudrowaniu trzyma się na mojej skórze ok 6 h . 
Jedyne co mogę mu zarzucić to słabe krycie , ale już znalazłam na to sposób.

















a czy u Was sprawdził się ten podkład? 



44 komentarze:

  1. wtedy mialam kupic na tej promocji ale juz nie bylo odcienia mojego ,ludzie na to w szczefolnosci sie rzucili;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ten podkład, jest jednym z lepszych z drogeryjnej półki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Uroczo wyglądasz w tej czapie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten podkład. Bardzo ładny makijaż, ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, na razie z miłością używam minerały i nie szukam niczego innego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie to takich klasycznych, drogeryjnych podkładów. Tym bardziej, że zimą kremy bb sprawują się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny, idealny makijaż...ślicznie
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kupić ten podkład ale napisałaś, że słabo kryje więc jak dla mnie odpada bo mam właśnie cerę trądzikową;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, odstrasza mnie opinia o słabym kryciu...

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda :) kurcze, gdybym nie miała 5 innych podkładów to pewnie bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. z jednej strony bym kupiła, ale z drugiej boję się, że krycie będzie zbyt słabe:p

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda po nałożeniu na buzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam, ale na buzi u Ciebie bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czaiłam się na niego przy promocji kolorowki w rossmanie ale w koncu nie kupilam, a teraz znow bede czekac na jakies przeceny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wygląda! może powinnam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam ale dużo dobrego o nim czytałam :)

    śliczny masz makijaż kochana ♥.♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :) chyba muszę spróbować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten podkład i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak były wyprzedaże w rossmannie to akurat kiedy ja już przyszłam tego produktu nie było,a chciałam go kupić. pech.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy ten produkt, muszę się skusić na niego. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. super wygląda słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawił mnie ten podkład odkąd tylko się pojawił w sklepach, może sama go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz nieskazitelnie gładką buźkę :-)
    nie miałam styczności z tym podkładem, ale u Ciebie widać -idealnie

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem szczerze że świetnie wygląda na twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam go, może się skuszę, ale ja też potrzebuję sporego krycia. U Ciebie bardzo ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koleżanka na uczelni zachwalała mi ten podkład, ale jeszcze nie miałam okazji spojrzeć na kolorki, chyba się nim na poważnie zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam próbkę tego podkładu i jestem pozytywnie zaskoczona. Od rana do wieczora miałam idealny makijaż. Napewno go kupię, ale musze najpierw skończyć moje 4 pozostałe. Fajny blog, oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nawet patrzyłam na ten podkład wczoraj ale stwierdziłam, że może później. Niestety w szufladzie mam kilkanaście innych podkładów, które muszę chociaż trochę wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja swojego ideału nadal poszukuję :)...

    OdpowiedzUsuń
  30. Otagowałam Cię TAGIEM : gotowa na święta! Więcej informacji u mnie :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również mieszam sobie ciemny podkład z jaśniejszym, bo nie lubię wyrzucać kosmetyków. Dzięki temu mogę zużyć podkład, który mi nie pasuje. A co do tego podkładu niestety go nie miałam, bo cena zawsze mnie odstraszała ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Tobie ten kolor bardzo pasuje, jeszcze go nie miałam, ale pewnie go sprawdzę niebawem.
    Pozdrawiam Maya!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem ślepa bo nie widzę efektu tego podkładu. Będę musiała przejść się do rossa i popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż wypróbuję, wesołych świąt
    Polecam http://thevickyexperience.bloog.pl/ Nie mój blog, ale rewelacja, mile widziane komentarze

    OdpowiedzUsuń
  35. I cannot understand your language but you are very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przypomniałaś mi, że miałam kupić Dermacol. Ciągle zapominam;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. ohh wszyscy kuszą tym podkładem! Twoje oczy są hipnotajzing :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie kryje ten podkład:) efekt jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  39. na początku miałam z nim niezłe problemy, ale nauczyłam się go używać i już mi się kończy. co prawda mam kolor 47 NUDE i jest ciut za ciemny.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.