26 listopada 2012

Eyeliner wibo.

Eyeliner- mój codzienny kosmetyk bez którego raczej się nie rozstaje.  Ostatni zakup z Rossmanna  eyeliner w kolorze grafitu od wibo. 
Od producenta :

Eye-liner w żelu zapewni Ci piękny i perfekcyjny makijaż oka. Kosmetyk posiada gęstą konsystencję, co ułatwia wykonanie idealnej kreski za jednym pociągnięciem aplikatora. Szatynki i brunetki powinny sięgnąć po produkt w kolorze czarnym, natomiast blondynkom i rudowłosym zdecydowanie lepiej będzie użyć eye-linera w kolorze intrygującego brązu lub ciemnego granatu. Perfekcyjna kreska podkreśli głębie Twojego spojrzenia.

Moja opinia :
- ładne opakowanie + pędzelek
- ładny odcień 
- trwałość- trzyma się cały dzień
- dość gęsta konsystencja 
- nie odbija się na górnej powiece

Największy minus i to co go u mnie dyskwalifikuje :
-pigmentacja, nakładałam produkt na baze , bez bazy, a nadal jest bardzo mało widoczny, dopiero po nałożeniu 2 warstwy nieco lepiej widać. Niestety spodziewałam się nieco lepszego eyelinera.

Używałyście go? jak u Was się sprawdza?

32 komentarze:

  1. nie lubię jak ktoś przypisuje brąz blondynkom... ja o wiele bardziej wolę czarny eyeliner. no ale ja też mam ciemniejszą oprawę oczu niż wiele blondynek, które mają wręcz blond brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, że te eyelinery są kiepskie, ale i tak nie byłam nimi zainteresowana, bo nie lubię tych żelowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że nie brałam, bo dwa razy malować kreskę, to nie dla mnie:/ wzięłam Miss Sporty z mega precyzyjnym pędzelkiem w kolorze czarnym mimo, że teraz jestem blondynką;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go włąsnie kupowac , ale chyba jednak wybiore rimmela;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja korzystam z czarnego eya :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nawet nie wiedziałam ze Wibo ma eyelinery w zelu:)
    Ja jestem oddana mojemu w zelu z essence, zuzyłam juz 3 słoiczki i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze korzystam z czarnego, a skoro piszesz że pigmentacja w tym nie zachywca to po niego nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go i uwielbiam jego pędzelek :) a jeśli chodzi o pigmentację to faktycznie jest kiepska, ale ja go nakładam na czarny eyeliner i wtedy bardzo ładnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie istnieje tylko czarny, lubię kocie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam zgarnąć dla siebie jeden, ale ostatecznie odłożyłam go na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam granatowy ze stałej oferty, ma piękny odcień ale niestety pigmentacja słaba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że kolor taki słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że pigment taki zły bo kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze eyelinerów w żelu, od wielu lat trzymam się zwykłych czarnych kresek :) Jednak ten kolor naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywam eyelinerow, bo nie mam wprawy i cierpliwosci, zeby nauczyc sie robic idealna kreske, ale kolor tego linera jest bardzo nikly

    OdpowiedzUsuń
  16. o jak dobrze, ze przed zakupami w Rossmannie zajrzalam do Ciebie, jade po eyeliner - tego juz na bank nie kupie :D mi jak raz wyjdzie kreska ladna to juz sukces! wole nie powtarzac :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie słaba pigmentacja - wygląda jak baaardzo wyblaknięty czarny :(

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tego produktu, ale ja ogólnie kreski najczęściej robię cieniami, bardzo rzadko używam eyelinera :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go nie miałam i się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie za duży pędzelek...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się ostatnio czy nie kupić od nich tego niebieskiego, ale jednak kolor zbyt zgaszony, więc sobie darowałam. A z tego co widzę, grafitowy prezentuje się bardzo ładnie i nie uważam, żeby miał słabą pigmentację, szary to szary :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno się na niego nie skusze. Zdecydowanie za słaba pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to już wiem, czego nie kupować
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam go już w rękach, ale odłozyłam i chyba dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chciałam go kupić, ale nie mam tu rossmana ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie takie kolorowe linery, ale trudno znaleźć dobry i intensywny :/
    I.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.