22 sierpnia 2013

Nowe w miesiącu sierpień.

Właśnie siedzę i patrzę sobie na to co zakupiłam w tym miesiącu i jestem zadowolona że kolorówki nie ma tak dużo, bo obiecałam sobie że niektóre produkty muszę zużyć do dna i wtedy będę mogła pozwolić sobie na nowy zakup. Nie ma tego może jakoś straszliwie dużo, ani też mało ale ja jestem bardzo zadowolona. Do końca miesiąca na pewno nie planuje i nie muszę nic nowego z kosmetyków kupić.  



1. Szampon Timotei - Intensywna odbudowa, włosy suche lub zniszczone, jeszcze dotąd nie miałam okazji go wypróbować. Zakupiony w drogerii Natura, w cenie promocyjnej  7,99zł/400ml.
2. Isana - brzoskwiniowy żel do golenia, też nowość u mnie. Zakupiony w drogerii Rossmann, cena promocyjna 5,99zł/150ml.
3. Pantene PRO-V - intensywna regeneracja, odżywka w sprayu, kolejna nowość u mnie. Zakupiona w drogerii Rossmann, cena 17zł/150ml.
4. Tutti Frutti - peeling do ciała i to też nowość. Zakupiony w drogerii Natura, cena promocyjna 3,99zł/120ml.
4. Joanna Naturia - peeling myjący. Zakupiony w biedronce, cena 3,49 lub 3,99zł (już nie pamiętam)/ 100ml.
5. Tutti Frutti - masło do ciała, zakupione pod namową siostry. Drogeria Natura, cena 14,99zł/275ml.
5. Olay - krem na dzień, skóra normalna i sucha. Nowość u mnie. Drogeria Natura, cena 16,99zł/ 50ml. 
6. Biosilk - jedwab do włosów. Kupuję zawsze zapasy gdy widzę go w promocji. Kupiony w biedronce. Cena 3,49zł/15ml.
7. Astor - paletka cieni, 110 luxury. Kupiona w pepco za 4,99zł - jak mogłam nie spróbować ;)
8. W7 - pedzelek do cieni, również pepco za 4,99zł.
9. Paletka cieni catrice w odcieniach - 020 oraz 050. Drogeria Natura, cena 11,99zł i 7,99zł.

Również dziękuję firmie BARWA za wspaniałe kosmetyki które przesłała mi do testowania w ramach współpracy. 


1. Szampon Żurawinowy - zwiększający objętość z kompleksem witamin.
2.Siarkowa Moc - antybakteryjny krem matujący (z tego kosmetyku chyba cieszę się najbardziej).
3. Krem pielęgnacyjny do rąk - z ekstraktem z kokosu.
4. Kremowy peeling do stóp.
5. Mydło Rose.
Dodatkowo dorzucono mi 3 śliczne mydełka pielęgnacyjne, mydełko do rąk z limitowanej edycji, 3 próbki szamponu do włosów z serii siarkowa moc oraz długopis i katalog produktów.

Myślę że nie zabraknie mi produktów do testowania, uwielbiam to i mam nadzieje że w niedługim czasie podzielę się opinią z Wami.

Którego z produktów jesteście ciekawi najbardziej?

43 komentarze:

  1. Super nowości, mam dwa pędzelki z W7 :)
    I współpracę z Barwą też nawiązałam - mają dobre i tanie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa kremu siarkowego i tego z Olay, a pędzelek W7 mam, bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten peeling z tutti ale poza zapchem bez rewelacji .

    OdpowiedzUsuń
  4. pianke isany miałam... ładnie pachnie.... peeling żurawinowy mam jest cudny... pięknie pachnieeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szampon timotei lubię, ale i bez promocji tyle kosztuje :P

    madziulkowa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale haul :o też mam pojedynczy cien z Catrice, tylko, ze inny kolor, perlowy nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam peeling Farmony Tutti frutti- pachnie genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania! Ciekawe zakupy sobie porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam siarkową moc i byłam mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, barwa cie rozpiescila :) czekam na informacje, ktory produkt ci sie sprawdzil, bo ich kosmetyki zwracaja coraz bardziej moja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no trochę się tego uzbierało :).
    Miłego testowania w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego testowania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości:) Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne fajne :) też kupiłam Biosilk i też czekam na paczuchę od Barwy ^^ też wybrałam ten szampon ;) i mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję i liczę na rewanż http://everythingandnothingn.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię te żele do golenia z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tą piankę z Isany, świetna jest. Lubię ten jedwab do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jestem ciekawa produktów z Tutti Frutti, zapewne piękne pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe, sporo zakupów:) ja musze sobie zakupić jakiś specyfik do golenia nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  20. żelu z Isany nie miałam, ale bardzo lubię brzoskwiniową piankę :) peelingi tutti frutti również. I te zapachy, ahh!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię pianki z Isany,ta bardzo ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masła z Tutti Frutti nieziemsko pachną, a pędzelki z W7 są boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam ten ten brzoskwiniowy zel do golenia z Isany w promocji za ok. 3,60 w Rossmanie. Ma świetny zapach i dobrze sprawdza się w swojej roli:)

    OdpowiedzUsuń
  24. och zazdroszczę Barwy,bo bardzo lubię ich szampony!
    Tutti frutti mnie ciekawi, a ja mam piankę z isany,ale nie brzoskiwniową, tylko tą fioletową. Wzięłam bo chyba tam delikatniejsza, a pierwszy raz bd używała takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ile tego :) az dziwne, ale niezbyt znam te produkty ktore kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troszkę tego jest ciekawie mnie te mydelka z Barwy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety szamponom z Timotei mówię zdecydowane nie! pisałam o jednym z nich na blogu i nigdy więcej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nigdy nie próbowałam, mam nadzieje że bede mieć inne zdanie (oby) ;)

      Usuń
  28. Wow!
    Masz tego trochę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy ;) Czekam na recenzję odżywki w sprayu Pantene ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne nowosci :-) ja też sobie obiecałam - ograniczam zakupy. Zabronić sobie nie zabronię, bo nie potrafię, ale już ograniczyć tak :P. Te pędzelki z W7 się uśmiechają do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Miłego testowania! Te peelingi z Farmony pachną obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej jestem ciekawa szamponu z Timotei, kusi mnie już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od kiedy te pędzle z W7 sa w pepco?? Bo u mnie ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiąc temu byłam i je widziałam i jeszcze sporo ich jest u mnie.

      Usuń
    2. Dzięki,jeszcze dopytam panie w sklepie

      Usuń
  34. Ale wspaniałe rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.