2 listopada 2012

Wibo 04

Przechodziłam obok stoiska Wibo , rzadko się tam zatrzymuje , czasem spoglądam na lakiery . Coś jednak podkusiło mnie , spojrzałam wzrokiem na  pomadki i mnie olśniło. Stojąc przed półką wzięłam do ręki  testery i zaczęłam się "maziać " , wiecie co?-  i mnie zatkało. Miałam problem wśród kilku kolorów co do wyboru podobał mi się odcień 04, 05 i 07 , postawiłam więc na 04 .



Powiem tak:

Opakowanie jest dość proste, plastikowe . Nie wzbudza zainteresowania . Lecz zawartość bardzo. Nawilża ale bardzo delikatnie. Kolorki - jak dla mnie bomba , na pewno skusze się jeszcze na jakieś .Bardzo łatwo rozprowadza się na ustach -konsystencja kremowa. Cena ok 9zł.

Na ustach kolor prezentuje się nieco inaczej niż w samym opakowaniu. Ja sobie go chwale i polecam  .



Kochane dodałam zakładkę WYMIANA- znajdują się tam kosmetyki na wymiankę , jeśli macie ochotę zajrzyjcie ;)


Miłego Dnia ;*

47 komentarzy:

  1. Genialna jest, ja właśnie będąc ostatnio w Rossmanie zobaczyłam że są jakieś nowości w szafach ale niestety na nic się nie skusiłam a teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja żałuję że jeszcze eyelinerka nie kupiłam ;(

      Usuń
  2. szczerze idealnie ten kolor pasuje do Twojej urody ;)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor, ja jednak nie przepadam za szminkami :)
    Używam tylko tych bezbarwnych :P
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ci w tym kolorze , widziałam te pomadki ostatnio w Rossmann ale zastanawia mnie ich trwałość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem nie jest tak trwała jak catrice ale jest lepsza od eesence ;)

      Usuń
    2. moim zdaniem Catrice są bardzo nie trwałe

      Usuń
    3. no widzisz u mnie catrice spisują się rewelacyjnie ;)

      Usuń
    4. zależy pewnie od nawilżenia ust , u mnie Catrice schodzi po pół godziny

      Usuń
  5. Śliczna <3 ostatnio kupiłam sb właśnie z essence - straszne ;(
    pozdrawiam - tyynka.blogspot.com , obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać że ten kolor mnie oczarował ;D!Zostaje mi sie jedynie za nim rozejrzeć i go kupić :) Pozdrawiam i dodaję Twój blog do obserwowanych. Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, piękny kolorek :) Bardzo w moim stylu :)
    Lubię produkty z wibo, więc gdy tylko zabraknie mi pomadek to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tym kolorze :). Mnie kusi nr 05 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda obłędnie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczna ta pomadka jest ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. mój ulubiony kolor na ustach:)
    pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty śliczniutka jesteś;) A szmineczka super Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś kupiłam 05, ale mam jeszcze ochotę na 01 i 07, a po Twoim wpisie także na 04 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny kolorek ;) ciekawa jestem co do nawilżania skoro piszesz że tak troszeczke ;) mi większość właśnie wysusza usta ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że nawilża bo usta stają się takie mięciutkie - przynajmniej u mnie tak jest ;) ja nie mam problemu z wysuszeniem ust

      Usuń
  17. chciałam ją kupić i chyba to zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz sliczne usta, a kolor pomadki bardzo moj:)

    OdpowiedzUsuń
  19. za 9 zl?! wow ;) piękne u Ciebie wygląda ;)
    Zapraszam serdecznie do mojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. na Twoich ustach wygląda ślicznie ta szminka!:)

    mam jedną z Wibo i również jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor ma ta pomadka - pięknie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście inaczej wygląda na ustach niz normalnie ;) Fajny blog :)
    Obserwujemy ? ;>
    Welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś śliczna <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oglądałam te pomadki w Rossmannie, na pewno jakąś kupię, ale nie mogę się jeszcze zdecydować którą. :D śliczna jesteś. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę, nie wiedziałam, że te pomadki są aż tak fajne :) Chyba w poniedziałek wybiorę się do Rossmana pozbyć się kilku groszy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O.O ta pomadka wygląda rewelacyjnie! jak tylko ją spotkam to z ogromna chęcią ją przygarnę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz świetne usta, matko kcohana! Oo

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie Ty masz przepiękne oczy!! A szminka bardzo bardzo ładnie podkreśla usta. Jestem już przekonana do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor jest super, a wykończenie sprawia, że wygląda soczyście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju ależ Ci ten kolor nieziemsko pasuje :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor - wszyscy tak kuszą tymi pomadkami, że chyba sama się po jakąś wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.