10 stycznia 2015

Lakier Hybrydowy Semilac 032 - Mleczny Róż

 
Dziś prezentuje Wam lakier hybrydowy Semilac w odcieniu 032 Biscuit. Odcień lakieru bardzo subtelny, delikatny i kobiecy. Starałam się dobrze uchwycić odcień jednakże do końca zdjęcia niestety nie oddają rzeczywistego kolorku. Odcień pudrowy róż lub mleczny róż, idealny jak dla mnie na co dzień i na jakieś wyjście.








Uwielbiam lakiery Semilac za ich trwałość i wybór kolorków. U mnie trzymają się około 2 tygodni, może trzymałyby się dłużej ale po prostu nudzi mi się kolor, na pewno w najbliższym czasie zainwestuje w więcej odcieni. Do tego ściągają się bardzo łatwo przez co nie niszczę tak swojej płytki.
Dostępne na allegro.pl , Cena 25zł
 
Uważam że Warto.

25 komentarzy:

  1. Przepiękny :) Uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, choć cena nie mała, ale za taką trwałość ok

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekny,choć nie najtanszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor. W sam raz do pracy bo nie jest krzykliwy i nie rzuca się w oczy a pazurki wyglądają na zdrowe i zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, dla mnie idealny, bo wygląda dość naturalnie np. do szkoły. Masz świetną płytkę paznokcia :)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Semilaki bardzo lubię ja mam tak samo po 2,5tugodnia ściągał bo mi się nudza albo np zmieniał cos w nich

    OdpowiedzUsuń
  7. On jest przepiękny! Właśnie mam go w połączeniu z Mardi Gras :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda na paznokciach :) mam ten sam kolor, już się nie mogę doczekać aż go użyje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! :)
    planuje zakup całego asortymentu, ale to dopiero za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. szczerze to nie próbowałam nigdy bez, zrobię następnym razem eksperyment ;)

      Usuń
  11. Jaki łaaadny, musze sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor, pewnie połączyłabym go z innym, ciemniejszym :) Uwielbiam hybrydy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam hybrydy Semilac <3 Kolor super.

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm czy ten lakier jest tak mocny jak hybryda? bo pierwszy raz widzę takie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.