18 grudnia 2014

10 pomysłów na prezent dla niej i dla niego.

Kochani niebawem święta ale macie jeszcze czas na zakup prezentów pod choinkę. Prezenty zawsze będą sprawą indywidualną i ciężko jest okrzyknąć co komu się przyda. Według mnie liczy się pamięć i chęć kupienia w ogóle czegokolwiek, więc nie chodzi o to by wydać dużo tylko aby kogoś uszczęśliwić. Moja propozycja prezentów dla niej i dla niego.
 
 
1. Dla wielbicielki telefonu i fajnych gadżetów. Pokrowiec lub fajna obudowa na telefon.
2. Dla Pani która bardzo lubi perfumy. Trzeba znać gust kobiety lub kupić perfumy które aktualnie się jej kończą a kupuje je zawsze.
3. Dla kuchareczki która uwielbia gotować i piec. Forma na ciasto, foremki silikonowe lub różne gadżety do kuchni.
4. Pędzle do makijażu których nigdy nie jest mało. Z czasem się niszczą a są używane cały czas.
5. Dla maniaczki paznokciowej zestaw lakierów lub ozdób do zdobień będzie idealny.
6. Dla "strojnisi" lub pani uwielbiającej biżuterię. Naszyjnik, bransoletka, zegarek lub pierścionek będzie idealnym rozwiązaniem.
7. Szlafrok każdemu się zawsze przyda.
8. Na chłodne dni czapka, szalik, rękawiczki - obowiązkowo.
9. Ze świecy Yankee Candle myślę że nikt nie pogardzi.
10. Paleta dla miłośniczki makijaży i kolorówki, paleta the balm nude'tude, naked, zoeva lub sleek.
 
 
 1. Dla fana tabletu pokrowiec na tablet lub pokrowiec z klawiaturą - prezent idealny.
2. Koszulka z fajnym napisem dla brata, taty, męża, szwagra - każdego.
3. Elektryczna szczoteczka do zębów - każdemu się przyda.
4. Zabawne bokserki świąteczne - dla pana z poczuciem humoru.
5. Portfel - każdy pan go ma a jeśli widzisz że ma już przyniszczony warto kupić nowy.
6. Zegarek- nie każdy mężczyzna lubi go nosić więc musisz wiedzieć czy przypadnie mu do gustu.
7. Pasek do spodni - przyda się każdemu panu.
8. Dla fana piwa - skrzynka piwa z kuflem. Dla fana innego trunku inny zestaw alkoholowy.
9. Mężczyźni kochają gadżety, dlatego brelok z jego marką samochodu powinien się jemu spodobać.
10. Zestaw kosmetyków - u mnie na ostatniej pozycji ponieważ panowie chyba najmniej cieszą się z kosmetyków (nie to co my - kobiety) .
 
Macie kupione już prezenty? Moje są już w pełni gotowości;)

10 komentarzy:

  1. Dla mojego w tym roku kupiłam golarkę z Gilette :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych damskich propozycji bym się na pewno ucieszyła ! :) Dla mojego chłopaka wybrałam w tym roku zdalnie sterowany helikopter :D Chociaż wolałabym kupić mu jakieś perfumy lub ubrania, bo na tym się znam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z prezentami leżę, ale pomysł już chyba mam

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie proponujesz obudowę kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz gdy zostało niewiele czasu to myślę że na allegro można dostać naprawdę fajne obudowy ale gdyby było więcej czasu to zamówiłabym na Ebayu ;)

      Usuń
  5. Pędzle, świeczki i taką paletkę, chętnie bym dostała :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to w sumie bym przygarnęła taki pokrowiec na tablet z klawiaturą xd

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie to cieszyłabym się z każdego z tych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły na prezent.
    Nie rozumiem tylko fenomenu tych świeczek. Czym różnią się od innych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już kupione i zapakowane pod choinka. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.