16 maja 2014

Sleek Make Up, Face Contour Kit - MEDIUM.

W końcu skusiłam się na paletkę sleek Face contour Kit na którą miałam chrapkę już dłuższy czas. Czytałam bardzo dużo o niej na innych blogach aż w końcu uległam. Najbardziej ubolewam że nie mogę dostać stacjonarnie kosmetyków sleek, nie mogę dotknąć, zobaczyć na żywo jak kolor wygląda. Zamówiłam a czy jestem zadowolona?


Producent: 
Face Contour Kit od Sleek to zestaw składający się z bronzera i rozświetlacza przeznaczony do podkreślenia konturów twarzy
-podkreśla kontur twarzy
-  modeluje kształt twarzy
- rozświetla policzki.
W skład zestawu wchodzi :
puder brązujący
- puder rozświetlający

Face Contour Kit, Zestaw do konturowania twarzy składa się z prasowanego pudru brązującego i rozświetlającego. Dzięki kosmetykom z zestawu podkreślisz i zdefiniujesz kontur twarzy. Ciemniejszy odcień czyli puder brązujący - służy zaznaczaniu cieni np. poniżej kości policzkowych lub linii żuchwy, natomiast jaśniejszy puder pełni rolę rozświetlacza odbijając światło padające na twarz. Kosmetyk uwypukla oraz podkreśla wypukłe części policzków czy czubek nosa.



 Cena: ok 32 zł
Dostępność: Online
Waga: 14g
Duo, czyli bronzer i rozświetlacz zamknięte są w bardzo solidnym, klasycznym, czarnym opakowaniu, typowym dla marki sleek. W środku tak jak przy paletkach z cieniami tej marki znajduje się lusterko. Producent daje nam wybór trzech wariantów kolorystycznych: light, medium, dark. Jako że do bladych osób nie należę wybrałam odcień MEDIUM. Bronzer zajmuje większą połowę opakowania, jest matowy bez jakichkolwiek drobinek. Jest bardzo dobrze napigmentowany co ma swoje i plusy i minusy. Ciągle uważam aby nie nałożyć zbyt dużo, wystarczy delikatne dotkniecie pędzla i już uzyskujemy wystarczalny efekt. Łatwo niestety zrobić nim plamy i to jest największy minus tego bronzera. Rozświetlacz jak dla mnie to dużo lepszy produkt z tego duo. Odcień złotawo - beżowy, bez żadnych nachalnych drobinek, po nałożeniu na twarz daje efekt tafli odbijającej światło. Jesli chodzi o trwałość to bronzer trzyma się znacznie dłużej, rozświetlacz po 6h zanika choć zależy to również od użytego pudru.
(zdj zrobione po 4 h od nałożenia, widać że miejscami bronzer schodzi)
Zestaw jednak całkiem na plus, gdybym miała jechać w podróż zabrałabym go ze sobą ze względu nawet na wielofunkcyjność. Rozświetlacza używam również do rozświetlenia wewnętrznych kącików oka jak i łuku brwiowego. Bronzer również może służyć jako cień do powiek. Używam zestaw już ponad miesiąc a ubytku prawie nie widać.
A Wy używałyscie ten zestaw? Może macie jakiś inny ulubiony?

19 komentarzy:

  1. daje świetny efekt... podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ma chęć na trio dodatkowo z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to duo i bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię napewno,bo wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię rozświetlacz Sleek:) Ja mam wersje light i rozświetlacz również jest jaśniejszy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na twarzy efekt bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jaki daje na Twojej buzi jest piękny, muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wrażenie, że honolulu z w7 jest bardzo podobny do tego bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, przydatny na wyjazd. Rozświetlacz super się prezentuje na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się i to bardzo:) Pięknie się prezentuje. Jeszcze nie miałam tego zestawu :) Ale chyba najwyższa pora to zmienić;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny efekt , podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutka ta paletka :) Efekt na twarzy super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna , ja mam dwie paletki cieni e Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest rewelacyjny! Ja jeszcze takiego zestawu nie miałam, ale chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt przepiękny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.