21 maja 2013

OMG! I am so HAPPY !

Dzień jak każdy nawet troszkę bardziej pochmurny do czasu odwiedzin pana listonosza. Mam ochotę wołać OMG ! bo tak właśnie zareagowałam na przesyłkę. Sprawczynią całego zajścia jest KASIA której jestem tak ogromnie wdzięczna że nie wiem jak się odpłacę. Bardzo, ale to bardzo chciałam paletkę MUA którą widziałam już u kilku z Was. Okrzyknięto ją odpowiednikiem NAKED 2 i właśnie dzięki Kasi która zaoferowała że mi ją kupi - mam i ja. Jestem przeogromnie szczęśliwa że jeszcze istnieją tacy wspaniali ludzie <3



Zbliżenie na paletkę którą już teraz uwielbiam! 




Cienie są naprawdę świetne, tak jak oczekiwałam. Lekko kremowe. 
Przepraszam że jakość nie powala ale zdjęcia robiłam w tej chwili bo musiałam Wam ją pokazać.

Jeszcze raz dziękuje ;*

40 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki :) Na pewno pięknie będą prezentowały się na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka genialna, idealne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka ma genialną kolorystykę , też bym taką chciała

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniala paletka :) czekam na makijaze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska paletka, takie moje ulubione kolory...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście podobna do naked :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypatruję się swatchom i wpisuję na chciej listę :P

      Usuń
    2. ja chyba jeszcze będe polować na wersje odpowiadającą naked 1 ;)

      Usuń
  8. Świetna paletka ;) Zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paletka i ładne kolory. No ja mam naked2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam na tę paletkę chrapkę. Widziałam potrójną paletkę z MUA w Pepco w brązach właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku, śliczna ta paletka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna paletka, ukradłabym Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Whаt's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has aided me out loads. I hope to give a contribution & assist other customers like its aided me. Great job.

    Also visit my weblog :: fanfare-orsonnens.ch

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka ma cudowne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście kolory bardzo podobne do Naked :) Świetna jest ta paletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paleta jest przepiękna, kocham takie kolory! Woskiem i maskarą też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna paletka ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paletka, piękne kolory :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajjj kolory akurat w moj gust, bo jak juz maluje oczy to tylko w takich barwach.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, cieszę się razem z Tobą :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. marza mi sie kosmetyki MUA :) szczegolnie szminki i rozswietlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ӏ drop a comment each time I appreciate а article οn a site or I haνe something to
    add tο the ԁiѕcusѕion. It is triggerеd by the passіon
    diѕρlayed іn the post I геad.
    And after thіs post "OMG! I am so HAPPY !".
    I was асtually eхcitеd enough to drop a commenta response ;)
    I actually do haѵe some quеstions for уou
    if yоu don't mind. Could it be just me or does it look like like a few of these responses come across like they are left by brain dead people? :-P And, if you are posting at additional online sites, I'd like to keep up with eveгything fresh you
    hаve to post. Wοuld you list every one of
    all уour shаred pages liκe yοuг Facebook page,
    tωitter feeԁ, or linkedin profile?

    Feel free to vіsіt my wеbpаgе -
    http://www.mountainac.com

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaaa, chce ta paletke:) mega podobna faktycznie do Naked:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny czarny! osypuje sie?
    u mnie nowy wieczorowy makijaż, zapraszam!: http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.