18 kwietnia 2016

Odkryj nową pasję, odkryj w sobie dziecko.

Zaczęło się niewinnie, zawsze tak się zaczyna. Stworzyła się chęć zrobienia dziecku organizera na spinki, tak takie pomysły z czasem pewnie każdej matce nasuną się do głowy. Przeszukałam dużo zagranicznych stron, przeglądarkę google i zaświeciła mi się żółta żarówka: "tak, chcę chmurkę"! Pomysł był, zgromadziłam materiały i gotowe:)!






Nigdy w życiu nie pomyślałabym że takie drobnostki potrafią tak cieszyć matkę. Dopiero gdy w moim życiu pojawiło się dziecko zaczęłam patrzeć na świat inaczej, dostrzegać szczegóły które wcześniej nie widziałam, nie rozumiałam. Każda z Was może stworzyć coś fajnego dla swojego dziecka. Ja wciąż mam w głowie wiele pomysłów z którymi dziele się z innymi.









Zapraszam do zaczerpnięcia nieco inspiracji na instagram @szuszu.design

1 komentarz:

  1. Pomyslowa jestes :) Ja nie mam reki do wyrobow hand made niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.