27 marca 2013

Kolastyna, YOUNG, krem przeciw niedoskonałościom- recenzja

Od dawna szukam swojego idealnego kremu. Moja cera jest bardzo sucha a teraz w okresie (jeszcze) zimowym wymaga sporego nawilżenia. Gdy myje twarz od razu czuję bardzo napiętą skórę która po czasie zaczyna swędzieć i miejscami się łuszczy. Szukałam, szukałam aż w końcu znalazłam bardzo interesujący krem, a mowa tak jak w tytule o kremie Kolastyna Young z którym pierwszy raz się spotkałam.

Od producenta :
Nawilżający krem przeciw niedoskonałościom bogaty w składniki aktywne, które: regulują wydzielanie sebum, odblokowują pory, zapobiegają podrażnieniom skóry oraz powstawaniu zaskórników i nowych niedoskonałości, zapewniają skórze matowy efekt. Zawarty w formule OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO, znany z antybakteryjnych właściwości, wspomaga skórę w utrzymaniu czystości i świeżości. SEPITONIC™ M3, źródło energii dla skóry, usprawnia proces komórkowej regeneracji, chroni skórę, przywraca jej witalność i świeżość. KWAS SALICYLOWY odblokowuje pory oraz zapobiega ich zatykaniu, wspomagając naturalny proces odnowy skóry.  Rezultaty: skóra pozostaje optymalnie nawilżona i efektywnie chroniona, zabezpieczona przed zaskórnikami i niedoskonałościami, nadmierne świecenie cery zostaje zniwelowane, skóra pozostaje świeża i matowa, odzyskuje gładkość i zdrowy wygląd


Krem ukryty w 50 ml tubce .
Dostępność - Rossmann
Cena - 11,99zł / na promocji 9,99zł

Do tego kremu jak i każdego innego podeszłam bardzo sceptycznie z nadzieją że coś zmieni. Użyłam go pierwszy raz na noc, wstaję rano, patrze w lustro i myślę sobie kolejny bezużyteczny krem ale tak łatwo mu nie odpuściła. Użyłam go rano pod makijaż, gdy wracałam do domu zmywałam make-up i odrazu go nakładałam, i tak może przez tydzień używałam go praktycznie z 3-4 razy dziennie i po tym czasie zobaczyłam efekty. Moja skóra lubiła zaskórniki, które powstawały w szczególności koło nosa, ust i przy żuchwie, w tej chwili nie pamiętam jak to było mieć zaskórniki. Jestem przeszczesliwa że pozbyłam się tych paskudności. Skóra niestety w dalszym ciągu jest sucha i potrzebuje ciągłego nawilżenia, obecnie uzywam tego kremu raz dziennie, świetnie spisuje się tez jako baza pod podkład. Skóra ewidentnie gładsza i milsza w dotyku. Czy faktycznie ma jakiś wpływ na zniwelowanie niedoskonałości ? szczerze to wydaje mi się że nie, choć nie moge tego powiedzieć na 100% gdyż używam go z innymi maściami przeznaczonymi na trądzik.


Jak dobrze mieć gładką skórę ;)!

Polecam serdecznie, myślę że za tą cenę warto spróbować.

38 komentarzy:

  1. Przy suchej skórze nie odważyłabym się na ten krem jednak, bo jest matujący :) Ja właśnie rozpoczęłam walkę z niedoskonałościami i stosuję na noc Effaclar Duo, bo wiem (obserwacja na podstawie mojego chłopaka), że przynosi rewelacyjne efekty. Na dzień tylko i wyłącznie mocno nawilżający krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mysle o tym kremie. Ja powiem szczerze że z przymróżeniem oka traktuje chociażby to że produkt ma być matujący, i w kolorówce i w pielegnacji już nie jeden raz spotkałam się że było całkiem inaczej.

      Usuń
  2. Nie ma co zachęciłaś mnie tą recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukając idealnego kremu- na pewno go nie znajdziesz w DROGERII. Polecam krem SYLVECO(nawilżający/ na noc z betuliną)- na bazie naturalnych składników,a nie chemii i zapychaczy. Więcej info znajdziesz na alinarose.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie mialam ale byc moze wyprobuje jak moja skora znowu zacznie wariowac...

    OdpowiedzUsuń
  5. cena niska, może warto próbować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja i tak już sucha skóra może się z nim nie polubić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym chciała taka ladna buźke mieć tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Młodość - ale zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana jesteś idealna w każdym calu. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutka jestes!!:) już to mówiłam ale powiem jeszcze raz ;D tzn napisze hehe ;D a kremu nie używałam ;SD moze sie skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ty walczysz z suchością a ja z kolei z tłustą cerą;( nie wiem, co gorsze. Gdzie ty masz ten trądzik? Chciałabym mieć taką buzię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz czasem jest ok ale sa dni kiedy mnie osypuje ;/

      Usuń
  12. nie używałam go i szczerze mówiąc pierwszy raz widzę. Może i mnie by pomógł.. chyba kupię go zamiast kremu na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. co Ty mówisz! pozbyłaś się zaskórników?! ja ostatnio je zauważam coraz częściej i więcej!
    koniecznie muszę przetestować! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak patrzę sobie czasem na Kolastynę i zastanawiam się czy nadawałoby się coś dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz Kochana :-), Masz przepiękną cerę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozazdrościć tak idealnej cery! Widzę, że krem jest wart wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie to wszystkie kremy matujące mają odwrotny efekt , tzn. przesuszają i cera jeszcze bardziej się świeci

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał, zazdroszczę efektów! Skoro go tak zachwalasz to jak skończę swój to muszę wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja na razie na problemy z cera zamowilam sobie kremy z firmy DLA, Niszcz Pryszcz:) jesli nie pomoga, moze sprobuje i tego:)

    OdpowiedzUsuń
  20. It's genuinely very difficult in this active life to listen news on Television, therefore I simply use the web for that reason, and get the latest news.

    Feel free to surf to my website ... more detail

    OdpowiedzUsuń
  21. W przyszłości na pewno go wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na szczęście nie mam takich problemów :) zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam strasznie suchą skórę próbowałam już wszystkiego , ale tego kremu jeszcze nie więc jak polecasz to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę takiej ładnej buzi :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. When things start getting overly logical, the attraction
    disappears. By doing this, you are allowing yourself
    to get what you want as you want it. Be prepared to go on a series of good and bad
    dates before finding a potential mate.

    Take a look at my website: The Tao of Badass Review

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba muszę go wypróbować !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of the mole. But since something was happening I decided to keep trying for a few more nights.

    Look into my web page; how to get rid of warts and verrucas

    OdpowiedzUsuń
  28. I can't tell you how fast you will see results because it depends on how much you want to get rid of acne. Touching your chin frequently will transfer these germs and dirt to the chin area which may result in acne on chin. Chocolate and junk foods are often blamed for the cause of acne.

    My web-site daisymclean.livejournal.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I have spoke with traders who merely want to "do a deal" with a particular guru.

    Despite the fact that Pakistan real estate offers competitive returns
    and quick capital appreciation, many people are inclined to invest in sectors other than real estate due to impeding
    energy crises and rapidly growing inflation. In 2013, Real Estate Pune market appears to be strong, with
    some locations notably poised for growth.

    My weblog ... vuokra-asunnot turku

    OdpowiedzUsuń
  30. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements
    would really make my blog stand out. Please let me know where you got your design.

    With thanks

    Feel free to visit my blog post: is moles warts and skin tags removal a scam?

    OdpowiedzUsuń
  31. bookmarked!!, I love your blog!

    Also visit my blog post: maryland mesothelioma attorneys
    **

    OdpowiedzUsuń
  32. I truly love your blog.. Very nice colors & theme.
    Did you develop this site yourself? Please reply back as I'm looking to create my own personal site and would love to learn where you got this from or just what the theme is called. Thank you!

    my site; Kindle Paperwhite reviews **

    OdpowiedzUsuń
  33. Greetings! Very helpful advice within this article!
    It is the little changes that make the most important changes.
    Many thanks for sharing!

    Look at my site; AlertID app **

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.