12 stycznia 2013

Celia 512 Nawilżająca Pomadko-błyszczyk

W ostatnim czasie moją kosmetyczką zawładnęły pomadki. Idąc do do drogerii po np. tusz , wychodzę z pomadką do ust. Wiem , wiem robi się to podejrzanie dziwne . Postaram sie w ostatnim czasie zwolnić z kosmetykami do ust . Ale przechodząc do rzeczy postanowiłam przetestować wychwalaną na wielu blogach pomadkę Celia w kolorze 512. 
Jak sam napis na opakowaniu mówi -jest to pomadko-błyszczyk, faktycznie po nałożeniu czuć lepką warstwę jak po nałożeniu błyszczyka.
Bardzo dużo osób wspomniało że nie należy trzymać te pomadki w ciepłych miejscach ponieważ mogą sie stopić lub zniekształcić. Mi jak na razie nic się z nią nie stało.

Pomadko-błyszczyk ukryty został w bardzo ładnym i elegancik opakowaniu.  Sztyft w metalowym opakowaniu które wygląda bardzo estetycznie. 

Po otwarciu pomadki czuć słodki zapach , jednym może sie podobac , innym niekoniecznie .
Rozprowadza się po ustach bardzo dobrze , jeśli mamy bardzo suche usta można naniesc najpierw balsam na usta a później tą pomadkę.
Bardzo dobrze nawilża i pozostawia lepkość na ustach.  
Kolor nie jest tak intensywny jak wygląda w sztyfcie , myślałam że bedzie mocniejszy jednak po rozprowadzeniu na usta oddaje delikatny kolor.
Drobinki nie są zbyt duże i rażące. 
Po nałożeniu ciężko komukolwiek niewtajemniczonemu powiedzieć czy to szminka czy błyszczyk . Bardzo subtelne wykonczenie ust.
Trwałość - jak dla mnie największy minus , fakt utrzymuje się nieźle ale zbyt szybko ją "zjadam" sciera się dość łatwo.

Dostępność kiepska- prywatne drogerie lub strony typu allegro.

Koszt ok 10zł

W moim przypadku jest to idealna pomadka na co dzień , gdy zrobiłam makijaż oka i nie wiem jaki kolor pomadki dobrać, jest dość neutralna i pasuje do wszystkiego. Wrzucam do torebki i mogę używac bez ograniczeń. Nie można sobie nią zrobić krzywdy. 

Macie może ta pomadkę? Jaka jest wasza opinia?

A może chciałybyście wypróbowac a nie macie dostępu do niej? Dajcie znac ponieważ myślę o rozdaniu i kto wie może będą to te pomadki ;)

65 komentarzy:

  1. przepiękny odcień, musze ich poszuka i zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny kolor tej szminki, az sie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie żałuję, że nie mogę u siebie ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam , też o niej pisałam, bo uwielbiam i zgadzam się z fraglesikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek - ja uwielbiam pomadko-błyszczyki z serii Nude :) Skusiłam się aż na 4 z 6 dostępnych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczy kolor, szkoda, że jest trudno dostępna, sama nigdzie jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ochotę na nią a nigdzie jej znaleźć nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może niedługo zrobie rozdanie na blogu a do wygrania będzie ta pomadka ;)

      Usuń
  8. uwielbiam pomadki z Celii :) mam kolor 602 i 606 a teraz narobiłas mi ochotę na ten :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ooj tak! ja chcę wypróbować już od dawna i nie mam jej gdzie kupić :D bardzo mnie korcą pomadki Celia, słyszałam o nich już bardzo wiele pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie szminko-pomadki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pomadki sa rewelacyjne! Sama mam dwie ( nr 601 i 602) i napewno skuszę się na następne ;)
    Pozdawiam i zapraszam do siebie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyno, jakie Ty masz zabójcze usta! zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne masz usta :) uwielbiam pomadki z celii !

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam w kolorze 602 i mimo krótkiej trwałości jestem bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się, wygląda pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor cudowny.
    A jak jest z trwałością?
    Mam 3 nudziaki z Celii i ich trwałość jest znikoma...

    OdpowiedzUsuń
  17. chetnie bym ja przygarnela w rozdaniu, podobnie jak kolezanka wyzej mam 602 i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladny kolor. Tylko szkoda, ze nigdzie ich nie moge znalesc :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, ze z dostępnością tak krucho :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam, że te pomadko-błyszczyki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale sliczny kolorek na Twoich ustach.... <3

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna! dość trwałe są pomadki z Lovely, te Eliksiry. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie kolor neutralny, pięknie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor jest śliczny! tego akurat nie mam, ale pomadki Celii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor :) lubię formy pomadko-błyszczykowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten odcień i jeszcze 2 inne..chyba jestem uzależniona od Celii:) Bardzo lubię ich zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. na takich ustach kazda pomadka bedzie pieknie wygladac :)

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczna <3 nie lubię malować ust, jestem zwolenniczką naturalnych, jednak te pomadko-błyszczyki od Celii mnie wręcz oczarowały swoją delikatnością i chyba wreszcie się na jakąś zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ladnie sie prezentuje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudny kolorek... oj bardzo mi się podoba.... chyba muszę takiego poszukać....

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie wygląda na Twych usteczkach ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszy kolor jaki może być :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten sam odcień, ale takich ust już nie :-( hehe, cudownie wygląda u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda przepięknie! Muszę się skusić kiedyś na Celię :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz piękne usta ;) idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  37. już u drugiej osoby widzę tę pomadkę plus u Ciebie ma ona przepiękny kolor! Nie znam tej firmy, ale chyba się skuszę! O ile ją znajdę ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam tych pomadek, ale ta wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam 3 pomadki z Celii, ale inne kolory, a ten też bardzo ładny, kto wie może się na nią skuszę, muszę zobaczyć w sklepie jak wygląda na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdzie ją kupiłaś ?? ja nie mogę nigdzie znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny kolor i cały czas nie mogę się nadziwić twoim ustom, są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  42. chyba najładniejszy odcien celii jaki dotąd widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu jaki daje na ustach! Zdecydowanie najładniejsza z całej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna ta pomadka :)
    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie wygląda na ustach! Przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  46. Co tam pomadka... jakie Ty masz przepiękne usta, zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorek śliczny dzis napewno ja kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny kolor, zapisuję go do chciej listy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam tylko inny kolor 602 ;) Teraz strasznie go polubiłam lepiej sprawuje się u mnie w zimę niż latem.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.