22 sierpnia 2012

Kosmetyczne recenzje.

Hej kochani ;*

Postanowiłam ogarnąć się troche i systematycznie tu zaglądać ;) mój blog na tips.pinger.pl wciągnął mnie totalnie ale chciałabym również tutaj też "działać".

Nowości zakupione w Drogerii Natura + recenzja.

Baza pod makijaż Bell, Perfect Skin, Baza pod makijaż matująco - wygładzająca.

Cena - 24,99zł
Opakowanie- plastikowy słoiczek , zakręcany
Plusy:
+ bardzo lekka
+ kremowa konsystencja
+ wygładza powierzchnię skóry
+ makijaż wygląda świeżo

Minusy:
- szybko się kończy-użyłam jej do makijażu panny młodej i 2 osób i zostało jej tyle
Moja ocena 4/5

Puder rozświetlający firmy essence
Cena- 14,99zł

Plusy:
-nabłyszczy oczy , twarz i ciało
-wybór jasna i ciemna karnacja
-tworzy ładny efekt rozświetlenia i muśnięcia słońcem

Minusy:
-osypuje się przy aplikacji
-łatwo przesadzić z ilością
Moja ocena 3+/5


Polecacie jakąś dobrą bazę pod makijaż?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.