23 kwietnia 2012

NYX

Posiadam pomadke nyx w odcieniu 595 STRAWBERRY MILK


Pomadka ma kremową konsystencję i jest bardzo miękka przez co łatwo z nią przesadzić i łatwo ją rozmazać. Największym plusem moim zdaniem są kolory -duża gama kolorów.
Niestety ta szminka jest bardzo nie trwała,  jeśli macie suche usta to jeszcze bardziej je podkresli
Jesli już macie tą szminkę warto używać ją wraz z błyszczykiem 

użyty na zdjęciu błyszczyk wibo , niestety bez nr gdyż mi sie starł



Myśle że moim faworytem jak do tej pory są szminki REVLON - trwałe , sliczne kolory i przystepna cena.



a wy macie jakąś ulubioną szminkę?

szuszu

11 komentarzy:

  1. jezeli kolor jest faktycznie taki jak na zdjeicu-to zamwiam na dniach;D od dawna szukam takiego wlasnie kolorku -rozowy ale delikatny..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeli chodzi o kolor to jest fajny ale zobaczymy jak u Ciebie spisze sie trwałosc :)

      Usuń
  2. Fajny kolorek, lubię szminki ale na kimś. Sama używam tylko błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao!! I like your blog! If you like mine follow each other? Paolo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest kolor szminki w sam raz na mnie.. trzeba kiedyś przewertować allegro i sobie sprezentować ;) obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorek :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam jedynie błyszczyka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w pierwszym momencie byłam w szoku ! "No ku* jestem czarna boże jak ja wyglądam" do tego biała jak sciana ;p ale momentami miałam przeswity ze w sumie nie jest zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam szminkę z tej firmy odcień Summer Love, z trwałości jestem zadowolona, lecz tak jak mówisz, na suchych ustach się nie sprawdza. Ten kolor też bardzo mi się podoba, chyba go sobie zamówię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania - chętnie udzielę odpowiedzi na każde pytanie.